מפגש חשיפה לחוג טבע, סיור וליקוט במרכז קהילתי בית העם

כמה?

ללא עלות

איפה?

בית עם

מתי?

08/11/2018
ל' חשון התשע"ט
16:30-17:30

מידע

חוג סיור וליקוט

החברה למרכזים קהילתיים בעכו בשיתוף החברה להגנת הטבע מזמינים אתכם לחוג טבע, סיור וליקוט.

החוג שלנו מפתח עצמאות, מנהיגות סביבתית, יכולת התמודדות עם קשיים, ידיעת הארץ ואהבת טיולים. חניכי החוג לומדים מיומנויות שטח כמו ניווטים ושימוש באמצעים מהטבע, כמו ליקוט.

 תרבות הליקוט היא בעלת שורשים עתיקים. לפני שהתיישבו בני-האדם והפכו לחקלאים הם היו ציידים ולקטים שליקטו את מרבית מזונם: פירות, שורשים, אגוזים, ירקות ועלים ירוקים. ככל שהפכנו מיושבים יותר התמעט חלקו של הלקט במזוננו, וכיום רובנו אוכלים רק מזון שגודל במיוחד עבורנו. משלל הליקוטים נשארנו עם העשבים בחורף ועם הפירות בקיץ. לכל עשב השפעה משלו על המנה, עונת קטיף מתאימה משלו ואופן בישול מיוחד לו. הידע העצום של אבות אבותינו הלך והצטמצם והיום יש חוקרים ולקטים העוסקים בשימור כל פיסת מידע אפשרית לגבי הצמחים האכילים שגדלים להם בר.

החוגים הינם חוגים מקצועיים המעניקים לחניכים חיבור לטבע ולסביבה לצד ערכים של אהבת הארץ, מורשת, אחריות, רעות ומנהיגות צעירה. במהלך הפעילות השנתית נהנים החניכים ממסגרת חברתית איכותית ומתוכנית עשירה הכוללת: מגוון טיולים, מחנות ארציים ופעילויות חווייתיות בטבע ועוברים תכנים בנושאי בעלי חיים וצמחים, סדנת הישרדות, בישולי שדה, חקר כוכבים ועוד

ניפגש בשטח ....

לפרטים ובירורים לימור בונן שמעוני

מנהלת מרכז קהילתי בית העם

04-6753001

ובאתר  www.mako.co.il

 

 

הנכם מוזמנים למפגש חשיפה לחוג טבע, סיור וליקוט במרכז קהילתי בית העם ביום ה' 08/11/18

החל מהשעה 16:30-17:30 לתלמידי כיתות ג' ומעלה .

לפרטים ובירורים לימור בונן שמעוני

מנהלת מרכז קהילתי בית העם

04-6753001

ובאתר www.mako.co.il

 

הוספה ליומן
לפרטים נוספים יש לפנות בטלפון: 04-6753001