כמידי שנה מובילה החברה למרכזים קהילתיים את קייטנות הקיץ בעיר.
זו השנה החמישית שבה מופעלים כל בתי הספר היסודיים במסגרת התוכנית של משרד החינוך "בתי הספר של החופש הגדול" לילדי כיתות א-ג. השנה נוספה שכבה חדשה שכבת ג'.

תכנית זו נחלה הצלחה רבה במסגרת תוכנית זו השתתפו 800 תלמידים בחמישה בתי הספר הממלכתיים היסודיים, כאשר כל בית ספר מנוהל על ידי מנהלת מוקד מתוך צוות בית הספר וצוות מורים.

התכנית מתקיימת הודות לשותפות בין החברה למרכזים קהילתיים , עירית עכו- מינהל החינוך בהובלת אורית אסייג ומינהל הרווחה בהובלת עדי מקל .
ילדי כיתות א-ג נהנו מתכנים לביסוס יכולות בתחום השפה עם דגש על ערכי המשפחה וערכים חברתיים כמו כבוד הדדי, קבלת האחר, סובלנות ונתינה.

דגש על הנושא החינוכי שנבחר במשרד החינוך במהלך השנה - ירושלים.

בנושא ירושלים התקיים יום שיא הורים וילדים, חידון שירי ירושלים משחקים יצירות ועוד בנוסף נהנו ילדיי הקייטנה בפעילות של ירושלים של זה"ב בתרומתו של אהרון קוזיקרו הממונה על הבטיחות בעיריית עכו בה התלמידים שרו והפנימו את החוקים של זהירות בדרכים ושילוב שירים וסיפורים אישיים.
כמו כן מכייפים הילדים במגוון סדנאות כיף בתחומי המוסיקה, האמנות, הריקוד, ענפי ספורט שונים, בועות סבון וכן ימי כיף בבריכה.

הילדים קבלו חולצות ייחודיות לכל בית ספר, המדגישות את האופי הייחודי של כל בית ספר ובית ספר, ומחזקות את תחושת השייכות וגאוות היחידה של ילדי עכו.

קרן כהן מויאל , מנהלת קייטנות בית ספר של החופש הגדול מציינת "אני גאה להוביל מסגרת חינוכית איכותית ביחד עם מנהלות ומורות מכלל בתי הספר ועם צוות המתנ"ס, ולראות כמות גדולה של ילדים מחוייכים, המגיעים מידי יום בחולצות עם סמל העיר עכו לבתי הספר. הילדים שמחים לפגוש את צוות בית הספר, וגם ההורים שבעי רצון ממגוון הקיטנות.

בנוסף איפשר המתנס מענה להורים שעובדים להאריך את שעות הפעילות לצהרונים בתוך בית הספר מה שאפשר רוגע ושלווה להורים הדואגים בימות הקיץ החמים.

בחסות ובמימון בנק הפועלים התקיימה קייטנה בת 5 ימים דן חסכן בביה"ס גורדון.

תודה למנהלת יעל אריש, שלמרות השיפוצים אפשרה עם המון אהבה לילדיי העיר לקיים את הקייטנה שכללה לימוד מושגי חיסכון, הכנת קופות חיסכון הילדים הביאו חפצים והמדריכים בליווי מנהל הקייטנות קובי כהן הקימו שוק קח ותן ובו למדו את ערך הקנייה, מה עדיף לי לקנות איפה יותר זול, הקייטנה הגיעה לשיאה ביום דן חסכן בהופעה של קרקס אפריקאי מהמם בנוכחות מנהלת הבנק רונית ומנהלת הרווחה עדי מקל, מנכ"ל רשת המתנסים, יורם פוסקלינסקי וקרן כהן מויאל מנהלת קייטנות אשר ברכו את התלמידים לחופשה נעימה ובטוחה שימשיכו לחסוך ובעיקר לחייך !

ניפגש בקיץ הבא...