כולנו שרים – מקהלת

כולנו שרים – מקהלת "מעבר לקול" נפתחת בעכו
החברה למרכזים קהילתיים בעכו בשיתוף עם מנהל הרווחה בעיריית עכו והקונסרבטוריון העירוני זכו לאחרונה בתכנית של קול קורא להפעלת מקהלה משלבת הנקרא "מעבר לקול".
"מעבר לקול" הינו מיזם מוסיקלי חברתי ראשון מסוגו, המזמין אנשים עם וללא מוגבלות שכלית ותקשורתית לשיר יחד במקהלות מקצועיות ברחבי הארץ, שמקדמות גם מוסיקה וגם עשייה חברתית להיכרות בין קהילות.
בימים אלה נפתחת ההרשמה למקהלת "מעבר לקול עכו" המזמינה זמרים וזמרות עם וללא מוגבלות שכלית ותקשורתית בגילאי 21 ומעלה להצטרף אליה בשנת הפעילות הקרובה לחוויה מוסיקלית ייחודית ולעשייה חברתית. במקהלה ישירו יחד 20 זמרים וזמרות אשר ייהנו גם מלימודי פיתוח קול ומיומנויות שמיעה וקצב ויצברו ניסיון בימתי עם נגנים ומול קהל.
את הרעיון המרגש להקמת מקהלות משולבות מקצועיות יזם אורי שחר - מוסיקאי ויזם חברתי מכפר סבא, שפיתח מודל הפעלה ייחודי ל"מקהלות משולבות" שמאפשר לזמרים משתי הקהילות להכיר אחד את השני באופן טבעי דרך המוסיקה:
"רציתי להקים מקהלה שתאפשר לזמרים עם וללא מוגבלות, להכיר אחד את השני בלי כל החסמים והדעות הקדומות ...".

למיזם הארצי שהחל את דרכו עם מקהלה משולבת אחת בתמיכת "קרן שלם", נוספות בימים אלה שתי מקהלות חדשות בערים אשדוד ועכו בתמיכה משותפת של "קרן שלם" ו"מועצת הפיס לתרבות ואמנות", בשיתוף של החברה למרכזים קהילתיים בעכו, מנהל הרווחה בעיריית עכו והקונסרבטוריון העירוני.
איזה זמרים יכולים לשיר במקהלה משולבת?
שחר: "כל מי שאוהב מוסיקה ויודע לשיר, צריך להירשם למקהלה. זו מקהלה מקצועית, כל הזמרים עוברים אודישן להתאמה מוסיקלית ולכן הרמה שלה גבוהה. אנחנו מגיעים לעכו עם המון ניסיון וידע, במטרה להקים מקהלה מקצועית אחת לכולם".
אודישנים למקהלה יתקיימו בתאריכים 17/9/2018, 8/10/2018 במרכז היימן רח' הרצוג 16 עכו בין השעות 17:00-20:00.
להרשמה לאודישנים ופרטים נוספים: אורי שחר 2304979- 052, mlakol.info@gmail.com
חפשו אותנו בפייסבוק: מעבר לקול