הליגה לידידות יצאה לדרך גם בחברה למרכזים קהילתיים בעכו..

הליגה לידידות יצאה לדרך גם בחברה למרכזים קהילתיים בעכו..

25 נשים ערביות ויהודיות, חילוניות ודתיות מכל קצוות העיר, החלו להתאמן יחד במסגרת קבוצת הכדורשת של הליגה לידידות. האימונים החלו מיד לאחר החגים וכיום כבר ישנה קבוצה מגובשת ופעילה שנפגשת לאימון בכל יום חמישי בשעות הערב באולם של בית הספר "התומר".

הקבוצה מופעלת במסגרת תכנית "עתיד ישראלי" של החברה למרכזים קהילתיים ומתנ"ס עכו העתיקה. התכנית הושקה בתחילת שנת תשע"ט ע"י החברה למתנ"סים במטרה לקדם יחסי שכנות טובה בין יהודים וערבים בחמש ערים מעורבות בישראל.

ליאור גלוסקא, מאמנת הקבוצה מספרת לנו: "כשפתחנו את הקבוצה בעכו לא ציפינו לכזו היענות. אני מאוד שמחה לראות מגוון כל כך יפה של נשים שבאות להתאמן ביחד. כיום, לאחר  מספר אימונים, אנחנו כבר ממש בונות קבוצה ואני בטוחה שהקבוצה הזו תוכל לשמש דוגמא לחיים משותפים בעכו ובכלל"

בקרוב הקבוצה תתחיל להשתתף בטורנירים המחוזיים והארציים ובמהלך השנה תוזמן גם לטורניר נשים בינ"ל בקפריסין. נאחל להן בהצלחה. נשים שמעוניינות להצטרף לפעילות מוזמנות לפנות לאורי, מתנ"ס בית היימן 054-6735095 או לזוזו, מתנ"ס העתיקה 04-6216708. האימונים בימי חמישי בבית הספר התומר בשעות 19:30 עד 21:00.