מופע פתיחה של מועדון זמר 2018

ב- 11.12 התקיים מופע הפתיחה החגיגי של מועדון זמר של החברה למרכזים קהילתיים בעכו, במתנ"ס בית העם, עם מופע מחווה גדול ומרשים לנעמי פולני, בנוכחות הגב' שרי גולדשטיין - יו"ר הדירקטוריון,  מר יורם פוסקלינסקי - מנכ"ל החברה ולימור בונן שמעוני - מנהלת מרכז קהילתי בית העם - שבו כיום מתקיימים כל מופעי התרבות והזמר בעכו, (כולל מנוי להצגות ילדים שמתחיל ב-22.1.19).

חגית קליש, רכזת התרבות של החברה למרכזים קהילתיים, קצרה את התשבחות מהקהל הרב שהגיע למופע הפתיחה. חלק מהדברים שנאמרו: " אם זאת ההתחלה - העמדת רף גבוה מאד...", מופע פתיחה מוצלח עם התרפקות על הנוסטלגיה של הזמר העברי", "שרק ימשיכו מופעים כאלה איכותיים כאן בעכו".

מן הראוי לציין שהשנה הוקמה וועדת פעילים לבחירת הרפרטואר של עונת 2018-19 במועדון זמר ובסדרת "קפה תרבות" שמתחילה ב-12.1.19 באולם בית העם המשופץ עם הטריבונה החדשה.

וועדת הפעילים כוללת את אלו  אשר הקימו את מועדון הזמר לפני מעל 30 שנה, בראשותו של מר שמעון לנקרי, שהיה אז מנכ"ל החברה למתנס"ים בעכו. חלק משמות הפעילים השנה הם: בילי אלרום, לבנה שמואלי, ויקי אריאל, אורלי דהאן, עדה אדם, אסתר דקל ועוד. ואין ספק שהתייעצות עם נציגי המנויים - מביאה לתוצאות כמו שנראו לאחר מופע הפתיחה של מועדון הזמר.

ניתן עדיין להצטרף כמנויים אצל חגית קליש רכזת התרבות.

מובטחת למנויים עונה מפתיעה ומשובחת!

מה עוד עומד לקרות בבית העם ?

הרשמה למנוי של 5 הצגות ילדים איכותיות  - עכשיו בעיצומה.

בקרוב יתחילו מופעי סטנדאפ במוצ"ש.

כמו כן מועדון סרט והרצאה, בי"ס להורים ועוד תכניות להעשרת התרבות של תושבי עכו מכל

הגילאים. לפרטים התקשרו למרכז קהילתי בית העם 04-6753001.