התיאטרון הקהילתי -עכו
קבוצת התאטרון של אודיטוריום עכו במסגרת החברה למרכזים קהילתיים בבימויו של ברק בן דוד פעילה החל משנת 2012 ובה חברים כ20 שחקנים, החל מגילאי העשרה ועד לשחקנים בשנות ה70 לחייהם.
 
התאטרון קם במטרה לספק תרבות איכותית לקהילת עכו והסביבה במחיר נוח לכל כיס. 
 
באמצעות העבודה המשותפת של השחקנים עם הבמאי מצליחה הקבוצה לאתר במחזות קלאסיים תופעות חברתיות ולגבשן לתוצר בימתי תוך שילוב התמודדויות, קונפליקטים ושאיפות מחיי היום-יום.
 
העבודה על כל אחד מהמחזות כוללת עבודת שולחן משותפת בה מובאת נקודת מבטם של כל אחד מחברי הקבוצה על המחזה שנבחר בידי הבמאי. לכל מחזה סיפור מסגרת משלו, שכן הקבוצה מעמיקה את הידע על תרבויות שונות, קבוצות חברתיות שונות ועוד.
 
בסיום עבודת השולחן מתחילה העבודה המעשית- החזרות. החזרות כוללות פיתוח אישי של כל אחד מהשחקנים ברמה המקצועית. במהלך החזרות כל שחקן מצליח לבטא את עצמו ואת רחשי ליבו באמצעות הדמות אותה הוא משחק במחזה. 
 
התפאורה בכל אחד מהמחזות היא סימבולית למסר אותו הקבוצה רוצה להעביר וכך גם תנועת השחקנים על הבמה.
 
באמצעות הבימוי המיוחד של ברק בן דוד מצליחה קבוצת השחקנים להעביר נושאים קשים בדרך שגורמת לקהל לצאת מההצגה עם שאלות ורצון לשוחח על הנושא בו ההצגה דנה.
 
עד כה, עלו שבעה מחזות בידי קבוצה זו: ״בית ברנרדה אלבה״ - טרגדיה של המחזאי הספרדי פדריקו גארסיה לורקה שהשתתפה בפסטיבל בת ים לתיאטרון ואומנות רחוב, ״חתונת דמים״ -טרגדיה, גם היא של לורקה שהועלתה במסגרת פסטיבל עכו, ״יומן חוף ברייטון״ קומדיה פרי עטו של ניל סיימון, ״יבלונקה״- עיבוד למחזה ״אנדורה״ של מקס פריש שהועלה במגרת אירועי יום השואה בעיר עכו, ״איפיגניה באאוליס״ של המחזאי היווני אוריפידס וכן, ההפקה האחרונה של הקבוצה ״דיבוק״ מאת ש. אנ-סקי.
בימים אלו עובדים על הפקה חדשה 'יציד המכשפות''  מאת ארתור מילר.
 
כלל המחזות עלו עשרות פעמים באודיטוריום עכו ומחוצה לו וקיבלו תשבוחות רבות מהצופים בהם. אתם מוזמנים לצפות בהצגה ״דיבוק״ שעולה לסשן חמישי שלה בחודש מרץ הקרוב באודיטוריום עכו, לבטח תצאו עם חוויה.