סטודנטים_בונים_קהילה

יריית הפתיחה – סטודנטים_בונים_קהילה!

אחרי ימים ארוכים ועבודה אינטנסיבית סביב השעון אפשר לומר – שהחיינו!

במסגרת שיתוף פעולה בין עיריית עכו, החברה למרכזים קהילתיים בעכו, מרכז צעירים, מפעל הפיס, החברה למתנסים ועמותת "esra" אנו שמחים לבשר על פתיחת מיזם סטודנטים בונים קהילה-

זהו כפר סטודנטים שפועל בלב העיר עכו, הסטודנטים חיים בשכונה ומתנדבים עם ילדי השכונה. כל סטודנט מתנדב עם ארבעה ילדים מבתי הספר במרכז העיר. כל סטודנט זוכה במלגה על סך 10,000 ₪ ומגורים בעיר.

כפר זה הוא אחד מארבעה כפרי סטודנטים שפועלים בעיר עכו כאשר מרכז צעירים הוא הגוף העירוני המעניק מעטפת של תמיכה. לא בכדי, בשנה הנוכחית, בעקבות הגידול של מספר הסטודנטים בעיר ובמספר הסטודנטים המצטרפים לכל כפר, נכנסה לתמונה נחל כהן רכזת כפרי הסטודנטים במרכז צעירים אשר אחראית לריכוז העשייה ולחיבור כפרי הסטודנטים לראשות המקומית ולקהילה.

ביום רביעי האחרון התקיים כנס הפתיחה הרשמי של הפרויקט בהשתתפות הסטודנטים הלוקחים חלק בתכנית, בכנס השתתפו ונשאו דברים השותפים לפרויקט ביניהם מנהל אגף נוער וצעירים אלי חביב, מנכ"ל החברה למרכזים קהילתיים יורם פוסקלינסקי ורכזת עמותת 'עזרה' קטי אהרון.

נתי חג'ג', רכז הפרויקט התייחס גם כן לפרויקט "חשוב לציין שהפרויקט חרט על דגלו לחזק, לקדם ולתרום לקהילה, בדגש על תלמידי בתי ספר יסודיים, נפלה בחלקי הזכות להוביל את המיזם המדהים הזה ואני מקווה שנזכה לפתח ולהעצים אותו".

אלי חביב, מנהל אגף נוער וצעירים "כפר הסטודנטים של עזרה הינו פרויקט נוסף המעיד על עכו כעיר שפניה לצעירים בכלל ולסטודנטים בפרט, כשכל הכוחות חוברים ביחד למען הקהילה. נותר לאחל לסטודנטים המון הצלחה בפתיחת שנת הלימודים האקדמאית והמון הצלחה בפרויקט החשוב למען תושבי העיר עכו!"

" מה שעשינו למען עצמנו בלבד, מת אתנו. מה שעשינו למען אחרים ולמען העולם - חי לנצח"